News

Cum'è sanu da tutti, u modulu tradiziunale di fibra ceramica, ùn importa micca u modulu di piegatura o u modulu di pila, hè fattu di coperte di fibra ceramica compressa.U modulu monoliticu hè una soluzione creativa unica per l'insulazione di u fornu, hè un modulu monoliticu tutale senza cumpressione.U modulu monoliticu hè fattu cù sabbia d'alumina d'alta purezza, silicuu è zirconiu, etc., tuttu u prucessu automaticu include fusione in fornu elettricu, filatura, raccolta di fibre, agugliatura è taglio CNC, etc. Shandong Minye importa una linea di produzzione in tutta l'Europa, u so modulu monoliticu hè dispunibile in 1260 ℃ è 1430 ℃ Temp, hè ideale per un furnace di stallazione rapida in diverse industrii.

Comparatu cù u modulu di piegamentu tradiziunale o u modulu di pila, u modulu monoliticu hà quì sottuVantaggi:
(1).Compressione di direzzione multiple - Pò esse cumpressu in quattru direzzione, chì ponu ottene una espansione massima in direzzione di installazione per ùn avè micca perdite è un bonu insulamentu termale.
(2).Cumpletu a struttura senza saldatura-dopu a calcinazione, u pruduttu hè trasfurmatu in una struttura d'alta resistenza, senza saldatura è solida da un blocu monoliticu suave è compressible, chì hè alta integrità è ferma.
(3).Low shrinkage in alta temperatura-A superficia fridda di u produttu toccu u muru di u furnace strettamente per ottene a massima estrusione trà i moduli, assicurendu una bassa ritirata in alta temperatura è ottene l'integrità strutturale.
(4).Personalizatu - Hè adattatu sia per strutture planari sia per l'installazione di taglio in parti di forma speciale.Diverse forme sò persunalizate per dumanda.

Chì ghjè l'applicazione di u modulu monoliticu? U modulu monoliticu hè largamente utilizatu in parechje industrii, alcuni sò quì sottu:
(1) Petrochimica: Furnace di cracking di etilene, Furnace di riforma, Furnace d'idrogenazione, Furnace homogenizing, è riscaldatore di prucessu, etc.
(2) Iron & Steel: Furnace cuntinuu di trattamentu termicu, altofurnu, fornu di forgiatura, tubu di gas caldu è tubi di fume, etc.
(3) Generazione di energia: HRGS, RTO, pipa di gas caldu è canna fumaria ecc
(4) Ceramica: fornu Tunnel, forno a rulli, forno navetta, vitture forno.
In casu di interessu, benvenutu à cuntattà a squadra di vendita di Shandong Minye à l'oltremare per avè più infurmazione.


Tempu di Postu: Feb-21-2022